svenska

10% med koden: SUMMER10 🇸🇪

Kontakta oss

→ En fråga ang leverans fördröjning ? Gå direkt till vår Vanliga frågor !

→ För att spåra din beställning, klicka här: SPÅRA MIN BESTÄLLNING

→ Har du inte fått rätt produkt? Har du märkt en defekt? Skicka oss ett foto på produkten i fråga, tillsammans med ditt ordernummer till contact@la-salopette.fr

→ Din beställning är en gåva och du är rädd för att inte få den i tid? Kontakta vårt team, via det här formuläret, som skickar ett presentkort till dig att skriva ut och ge ut i väntan på att din beställning ska komma fram.

→ För alla andra förfrågningar inbjuder vi dig att endast kontakta oss via detta formulär . En medlem av vårt team kommer att svara dig inom 72 timmar (måndag till fredag, 10:00 - 16:00).

Kontakta oss på:

LA SALOPETTE OÜ , Liimi tn 1b-716 Kristiine linnaosa 10621 Tallinn, Estland

Vårt telefonnummer:

(+33) 7 56 91 49 75

Den här webbplatsen är skyddad av reCAPTCHA och Googles sekretesspolicy och användarvillkor gäller.
Snabba frågor...
Hur spårar jag min beställning?

För att spåra din beställning som skickas via La Poste , använd spårningsnumret som du fått. Om detta nummer börjar med "6A" eller "LP", så här går du tillväga:

1. Gå till La Postes webbplats.

2. Leta efter avsnittet " Paketspårning ": Hitta alternativet för paketspårning på webbplatsens hemsida.

3. Ange ditt spårningsnummer : Ange ditt spårningsnummer som börjar med "6A" eller "LP" i fältet.

4. Klicka på " Sök " eller " Spåra "**: När du har angett ditt spårningsnummer klickar du på motsvarande knapp för att starta sökningen.

5. Visa din beställningsinformation: Spårningssidan ger dig information om aktuell status för din beställning, såsom dess plats och leveransstatus.

Om du stöter på några problem när du spårar din beställning, tveka inte att kontakta La Postes kundtjänst för ytterligare hjälp.

Om du vill få ett snabbare svar angående leverans av en beställning eller val av modell eller storlek kan du kontakta Lyro , vår virtuella assistent närvarande längst ner till höger på sajten: https ://la-salopette.se/ anger ditt ordernummer till exempel...

Kan jag avboka min beställning?

Ja, du har 24 timmar på dig från det att du gjorde din beställning på dig att avbryta den. Efter denna deadline måste du lämna tillbaka overallen direkt till våra lokaler i Frankrike. 🇫🇷

PS: Glöm inte att inkludera ditt ordernummer när du kommunicerar med oss.

Kan jag returnera min beställning?

Naturligtvis är vi glada över att varje kund stolt kan visa upp vårt varumärke genom åren! För eventuell avbokning, retur eller bytesförfrågan, vänligen kontakta oss via e-post på följande adress: contact@la-salopette.se .

Om du vill kan du ta en snabb titt på våra retur- och återbetalningspolicyer samt våra allmänna försäljningsvillkor .

Om du vill ha ett snabbare svar angående leverans av en beställning, val av modell eller storlek, tveka inte att kontakta Lyro, vår virtuella assistent som finns längst ner på sajten: https:// la-salopette.se/ . Var noga med att ange ditt ordernummer för effektiv hjälp.