svenska

Enkel retur – Livechatt dygnet runt

Nous contacter

 → Une question concernant les délais de livraison ? Rends-toi directement dans notre Foire aux Questions !

→ Pour suivre ta commande, c'est ici : SUIVRE MA COMMANDE

→ Tu n'as pas reçu le bon produit ? Tu as remarqué un défaut ? Envoie-nous une photo du produit en question, accompagnée de ton numéro de commande à contact@la-salopette.fr

→ Ta commande est un cadeau et tu crains de ne pas la recevoir à temps ? Contacte notre équipe, via ce formulaire, qui t'enverra un bon cadeau à imprimer et à offrir en attendant l'arrivée de ta commande.

→ Pour toute autre demande, nous t'invitons à nous contacter via ce formulaire exclusivement. Un membre de notre équipe te répondra sous 72 heures (du lundi au vendredi, 10h00 - 16h00).

Contactez-nous à :

LA SALOPETTE OÜ, Liimi tn 1b-716 Kristiine linnaosa 10621 Tallinn, Estonie

Notre numéro de téléphone :

(+33)56 91 49 75

Den här webbplatsen är skyddad av reCAPTCHA och Googles sekretesspolicy och användarvillkor gäller.
Snabba frågor...
Hur spårar jag min beställning?

För att spåra din beställning som skickas via La Poste , använd spårningsnumret som du fått. Om detta nummer börjar med "6A" eller "LP", så här går du tillväga:

1. Gå till La Postes webbplats.

2. Leta efter avsnittet " Paketspårning ": Hitta alternativet för paketspårning på webbplatsens hemsida.

3. Ange ditt spårningsnummer : Ange ditt spårningsnummer som börjar med "6A" eller "LP" i fältet.

4. Klicka på " Sök " eller " Spåra "**: När du har angett ditt spårningsnummer klickar du på motsvarande knapp för att starta sökningen.

5. Visa din beställningsinformation: Spårningssidan ger dig information om aktuell status för din beställning, såsom dess plats och leveransstatus.

Om du stöter på några problem när du spårar din beställning, tveka inte att kontakta La Postes kundtjänst för ytterligare hjälp.

Om du vill få ett snabbare svar angående leverans av en beställning eller val av modell eller storlek kan du kontakta Lyro , vår virtuella assistent närvarande längst ner till höger på sajten: https ://la-salopette.se/ anger ditt ordernummer till exempel...

Kan jag avboka min beställning?

Ja, du har 24 timmar på dig från det att du gjorde din beställning på dig att avbryta den. Efter denna deadline måste du lämna tillbaka overallen direkt till våra lokaler i Frankrike. 🇫🇷

PS: Glöm inte att inkludera ditt ordernummer när du kommunicerar med oss.

Kan jag returnera min beställning?

Naturligtvis är vi glada över att varje kund stolt kan visa upp vårt varumärke genom åren! För eventuell avbokning, retur eller bytesförfrågan, vänligen kontakta oss via e-post på följande adress: contact@la-salopette.se .

Om du vill kan du ta en snabb titt på våra retur- och återbetalningspolicyer samt våra allmänna försäljningsvillkor .

Om du vill ha ett snabbare svar angående leverans av en beställning, val av modell eller storlek, tveka inte att kontakta Lyro, vår virtuella assistent som finns längst ner på sajten: https:// la-salopette.se/ . Var noga med att ange ditt ordernummer för effektiv hjälp.